Woordje van de groepsleiding

Beste scout, ouder en of sympathisanten,

Het eerste boekje van het nieuwe jaar zit er alweer op.
Het was een boekje waarin heel veel leiders hun zondagmiddag moesten opgeven om hun te verdiepen in hun studies. Hierdoor deden enkele oude vertrouwde gezichten de revue.
We hopen allemaal dat onze lieftallige leiders het er goed vanaf zullen gebracht worden. Want vergeet niet jongens, scouts is super maar school heeft hierop voorrang.
Gelukkig zijn ze er nu vanaf.

Het tweede boekje zal vooral draaien om carnaval. De carnaval waar we allemaal naar uitkeken de voorbije jaren is eindelijk terug.
Onze kapoenen en welpen zullen meelopen met kindercarnaval en zonder twijfel de eerste prijs wegkapen richting Huifkarweg.

Of ook onze leiding dit zal doen hangt af van jullie. Kom ons massaal aanmoedigen op zondag 26/2. Dit kan tijdens de roze zondagstrein alsook aan de tribune waar we onze mooiste dansbewegingen samen met ons mooie zelfgemaakte kostuum zullen showen. NKV De Vrijdagstarters lopen de 32ste plaats.

Tot dan!

Stevige Linker